Per publicar i gestionar les vostres ofertes de feina, és necessari que apliqueu una configuració prèvia explicada pas per pas en aquest manual.
Si teniu qualsevol dubte tècnic podeu contactar amb nosaltres utilitzant les vies ja conegudes o entrant a la nostra web, www.brunbit.com, i enviant un missatge mitjançant el formulari de contacte.
Passos preliminars:
-
En primer lloc hem d’anar al desplegable “Borsa de Treball” i clicar a la opció “Gestió d’ofertes”.
-
Un cop allà editarem el nostre perfil clicant a “Editar el meu perfil”.
-
En aquesta pantalla trobareu les dades relatives al vostre centre/empresa, les quals haureu d’omplir i afegir el logotip en el cas que en tingueu. Un cop completat cliqueu al botó “Actualitza el perfil”.
Publicació de les ofertes:
-
Un cop completat els passos preliminars, ja estareu en disposició de publicar les vostres ofertes. Per fer-ho, només cal que aneu a “Borsa de Treball” i cliqueu a “Publicar Oferta”.
-
Ompliu el formulari, especificant els detalls relatius a la vostra oferta i feu clic a “Previsualització” per a verificar com quedaria publicada.
-
Si totes les dades són correctes ja podreu publicar-la, i la vostra oferta serà visible a la web.
Consultar els candidats inscrits:
-
Si algú s’interessa per la vostra oferta us podrà enviar el currículum utilitzant la opció per inscriure’s. Aquestes inscripcions us arribaran per correu electrònic i també les podreu consultar dins de l’apartat “Gestió d’ofertes” i clicant a “Candidats”.